środa, 27 sierpnia 2014

No Angel


Hej!
Powracam z dużą ilością pomysłów i zdjęć!
Chciałabym też podziękować Kindze, Karolinie, Zuzi i Celince ♥
Nie przedłużając... Enjoy!
















niedziela, 17 sierpnia 2014

TAG z powodu braku pomysłów...


Hej!
Z powodu  braku pomysłów *i zdjęć* postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań, które są dziwne... Tak to idealne słowo.
A więc nie przedłużając... Enjoy!

1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu? 
Hmm... Myślę, że poznanie wspaniałych ludzi.

2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie? 
Zamkniętej... *najlepsze pytanie ever ♥*

3. Czy zabierasz szampony i odżywki z hotelu? 
Haha, umm to moje ulubione zajęcie ☺

4. Czy musisz być cała przykryta w nocy kołdrą?
To zależy od temperatury

5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy? 
Ymm next question, please?

6. Czy wycinasz kupony, ale później zapominasz z nich skorzystać? 
Nie wycinam kuponów xD

7. Czy wolałabyś być zaatakowana przez niedźwiedzia, czy przez rój pszczół? 
Wybieram miśka ♥

8. Czy lubisz używać karteczki naklejane?
Uwielbiam *.*

9. Czy masz piegi? 
Mam ;_;

10. Czy wkurza się coś co niekoniecznie denerwuje innych? 
Tak, moja ściana.

11. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć? 
Nie, bo nie umiem xD

12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Haha, tak :)

13. Czy kiedykolwiek załatwiłaś się w krzakach? 
Chyba raczej nie... no chyba, że o czymś nie wiem

14. Czy kiedykolwiek robiłaś  grubszą sprawę w krzakach? 
Haha, nie

15. Czy kiedykolwiek tańczyłaś bez muzyki?
Tak... 15 min. temu

16. Czy gryziesz swoje ołówki/długopisy?
Taak, to mój nałóg 

17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Hahahahahahaha, staph. :D

18. Jaki jest rozmiar twojego łóżka? 
Dwuosobowe.

19. Piosenka tygodnia? 
Jest kilka: Ariana Grande-Problem, Es Sheeran-Sing, 1D-Teenage Dirtbag, Arctic Monkeys-Old Yellow Bricks

20. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Sok.

21. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago do magazynu? 
Haha, nie :)

22. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie

23. Czy jesteś leniwa?
Taaak.

24. Tęsknisz za kimś teraz? 
Tak.

 25.Gorąca czy zimna herbata? 
Cytrynowa...

26.Cukier czy słodzik? 
Cukier ♥

27.Czy brałaś lekcje tańca? 
Tak, ale i tak nie umiem tańczyć :)

 28.Nike czy adidas? 
Nike.

29.Czy nosisz kapcie? 
Ja nie nosze kapci... ja nosze papucie.

30.Czy oglądałaś kiedyś seriale? 
Tak.

31.Ulubiony rodzaj kanapki? 
Z Nutellą

32. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi? 
Bez komentarza...

33. Czy lubisz tańczyć w aucie? 
ykhm...

34.Czy śpiewasz pod prysznicem?
Tak ♥





Czytasz=komentujesz :)

czwartek, 14 sierpnia 2014

Rowerowy zawrót głowy ☺

Hej! 
Właściwie to nie mam pomysłu na notkę xD
Więc... ostatnio byłyśmy z Kingą na rowerowej wyprawie...
Cóż... po tych cudownych godzinach spędzonych na rowerze nie czuję moich puszystych i jędrnych *tylko nieliczne osoby wiedzą o co chodzi*...
Zapewne notka jest mega nudna, ale właśnie mam zamiar robić sobie kolację*mmmmm pyszna pizza* więc mój mózg nie pracuje prawidłowo*nie oszukujmy się... on nigdy nie pracuje prawidłowo*
A więc zapraszam do oglądania sesji "na kamieniu" oraz "graffiti"
Enjoy!

"Kinga jako księżniczka Fiona"



"bansujemy, bansujemy"






Witaj Karolu xD



PS i tak jestem lepszą kaczką :3

"Are you proud of who you have become?"
PS Moje ulubione *.*



Poza a'la Kinga i każda sesja jest udana :)


ja też tak potrafię xD

Powyżej 3 zdjęcia z serii- zostaw aparat Kindze a znajdziesz w galerii same selfie...

~~~~czytasz=komentujesz ♥
*to bardzo motywuje*